نی‌ نی سایت

اینفلوئنسرها از نگاه نی نی سایت: 21 تجربه و نظر




اینفلوئنسرها از نگاه نی نی سایت: 21 تجربه و نظر

در نی نی سایت، بحث در مورد اینفلوئنسرها همیشه داغ بوده است. از تعریف و تمجید گرفته تا انتقادهای تند، نظرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. در این پست، 21 تجربه و نظر مختلف از کاربران این سایت جمع آوری شده است تا تصویری جامع از دیدگاه نی نی سایتی‌ها نسبت به اینفلوئنسرها ارائه دهد.

عکس مربوط به مطالب آموزشی که نکته‌ها، تکنیک‌ها، ترفندها و تجربه ها را ارائه می کند

این نظرات بدون هیچ گونه قضاوتی و صرفا جهت اطلاع رسانی جمع آوری شده‌اند:

  • بعضی اینفلوئنسرها خیلی تبلیغاتی شدن، انگار فقط دنبال پول درآوردن هستن.
  • من از یه اینفلوئنسر حوزه کودک کلی ایده گرفتم برای بازی با بچه‌ام.
  • متاسفانه خیلی از اینفلوئنسرها اطلاعات غلط میدن. باید خیلی مراقب باشیم.
  • چقدر خوبه که بعضی اینفلوئنسرها راجع به مسائل مهم اجتماعی صحبت می کنن.
  • اینفلوئنسرها زندگی لاکچری‌شون رو نشون میدن، باعث میشه بقیه حسرت بخورن.
  • من از یه اینفلوئنسر آشپزی کلی غذای جدید یاد گرفتم.
  • خیلی از اینفلوئنسرها فیلترهای عجیب غریب استفاده می کنن، آدم قیافه‌ واقعیشون رو نمی فهمه.
  • بعضی اینفلوئنسرها خیلی با فالوورهاشون صمیمی هستن و به سوالاتشون جواب میدن، این خیلی خوبه.
  • تبلیغاتی که اینفلوئنسرها می کنن خیلی رو خرید آدم تاثیر میذاره.
  • من به شخصه از اینفلوئنسرهایی که محتوای آموزشی تولید می کنن، خیلی خوشم میاد.
  • بعضی از اینفلوئنسرها فقط دنبال حاشیه هستن تا فالوور جذب کنن.
  • اینفلوئنسرهای حوزه سلامت بعضی وقتا توصیه های خطرناک می کنن، باید خیلی مواظب بود.
  • من از یه اینفلوئنسر دکوراسیون کلی ایده برای چیدمان خونم گرفتم.
  • چقدر خوبه که اینفلوئنسرها از کسب و کارهای کوچیک حمایت می کنن.
  • خیلی از اینفلوئنسرها محتوای تکراری تولید می کنن.
  • من از اینفلوئنسرهایی که راجع به مسائل مربوط به زنان صحبت می کنن، خیلی حمایت می کنم.
  • بعضی از اینفلوئنسرها رفتارهای بچگانه دارن.
  • من از یه اینفلوئنسر گردشگری کلی جاهای جدید برای سفر رفتن یاد گرفتم.
  • تبلیغاتی که اینفلوئنسرها می کنن خیلی گرونه، به صرفه نیست.
  • من به شخصه اینفلوئنسرهایی که محتوای خلاقانه تولید می کنن رو دنبال می کنم.
  • اینفلوئنسرها مسئولیت زیادی دارن، چون روی بقیه تاثیر میذارن.

آیا تجربه مثبتی از دنبال کردن یک اینفلوئنسر داشته‌اید؟ آن را با ما در میان بگذارید.

به نظر شما اینفلوئنسرها چه تاثیری بر جامعه دارند؟






اینفلوئنسرها از نگاه نی نی سایتی‌ها: 21 تجربه خواندنی

اینفلوئنسرها از نگاه نی نی سایتی‌ها: 21 تجربه خواندنی

1. تبلیغات اغراق‌آمیز

خیلی از اینفلوئنسرها برای فروش بیشتر، محصول رو خیلی بهتر از چیزی که هست نشون میدن. انگار همه چی معجزه‌آساست!یه بار یه کرم رو معرفی کردن که لکه‌ها رو تو یه هفته از بین می‌برد. من خریدم، ولی هیچ تاثیری نداشت. مواظب باشید گول ظاهر قضیه رو نخورید و همیشه تحقیق کنید. واقعا لازمه انقدر تعریف کنن؟ آدم شک می‌کنه!به نظر من باید یه قانونی باشه که جلو این تبلیغات دروغین رو بگیره. اینفلوئنسرها فقط به فکر پورسانت خودشونن. کاش قبل از تبلیغ یه کم اطلاعات داشته باشن!

2. عدم صداقت در معرفی محصولات

بعضیاشون فقط محصولاتی رو تبلیغ می‌کنن که پول خوبی بهشون بدن، حتی اگه خودشون استفاده نکنن. یه اینفلوئنسر رو دیدم که یه برند آرایشی رو تبلیغ می‌کرد، در حالی که خودش همیشه از یه برند دیگه استفاده می‌کرد. این نشون میده که اصلا به مخاطب اهمیت نمیدن. یه کم وجدان هم خوبه!اعتماد کردن به این آدما خیلی سخته. من دیگه به هیچ اینفلوئنسری اعتماد ندارم. صداقت خیلی مهمه، ولی انگار اینجا پیدا نمیشه.

3. تاثیرگذاری بر روی ناخودآگاه

اینفلوئنسرها ناخودآگاه روی ما تاثیر میذارن و باعث میشن چیزایی رو بخریم که بهشون نیاز نداریم. من یه بار یه لباسی رو خریدم فقط چون یه اینفلوئنسر پوشیده بود، بعد فهمیدم اصلا به من نمیاد. باید حواسمون به این تاثیرگذاری باشه. تبلیغات خیلی زیرپوستی کار میکنن. گاهی آدم کنترل خودشو از دست میده. باید سعی کنیم عاقلانه خرید کنیم. آدم نباید تحت تاثیر جو قرار بگیره.

4. نظرات جانبدارانه

نظراتی که اینفلوئنسرها در مورد محصولات میدن، معمولا جانبدارانه و غیرواقعی هستن. اونا فقط نکات مثبت رو میگن و از مشکلات چشم‌پوشی می‌کنن. بهتره قبل از خرید، نظرات واقعی مصرف‌کننده‌ها رو هم بخونیم. نظرات واقعی تو سایتهای فروشگاهی پیدا میشه. باید حواسمون باشه فریب نخوریم. بعضی از این نظرات حتی فیک هم هستن!واقعا نمیشه بهشون اعتماد کرد.

5. هزینه بالای تبلیغات

قیمت بعضی از محصولات به خاطر تبلیغات بیخودی خیلی بالاست. ما باید پول تبلیغات اونا رو هم بدیم!این خیلی بی‌انصافیه. کاش این هزینه صرف کیفیت محصول میشد. واقعا ارزشش رو نداره. خیلی از برندها الکی گرون شدن.

6. عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای

بعضی از اینفلوئنسرها اخلاق حرفه‌ای رو رعایت نمی‌کنن و به رقبای خودشون توهین می‌کنن. این کار خیلی زشته و نشون میده که چقدر بی‌تجربه‌ان. به نظر من باید یه کم حرفه‌ای‌تر برخورد کنن. توهین به بقیه اصلا کار درستی نیست. احترام گذاشتن به بقیه خیلی مهمه. این کارها فقط باعث بدنامی میشه. بهتره به جای توهین، روی کار خودشون تمرکز کنن.

7. زندگی غیرواقعی

اینفلوئنسرها یه زندگی غیرواقعی رو به نمایش میذارن و باعث میشن که ما احساس کمبود کنیم. اونا فقط لحظه‌های خوب زندگیشون رو نشون میدن و از مشکلات چیزی نمیگن. نباید گول ظاهر زندگی اونا رو بخوریم. هیچکس زندگی بی‌نقصی نداره. همه مشکلات دارن. باید به زندگی خودمون قانع باشیم. مقایسه کردن خودمون با بقیه کار اشتباهیه.

8. معرفی محصولات بی‌کیفیت

بعضی از اینفلوئنسرها محصولاتی رو تبلیغ می‌کنن که کیفیت پایینی دارن و فقط به فکر سود خودشون هستن. من یه بار یه کرم پودر رو خریدم که اصلا خوب نبود و باعث جوش زدن پوستم شد. باید خیلی مواظب باشیم. قبل از خرید، حتما نظرات رو بخونید. از خرید کردن از پیجهای نامعتبر خودداری کنید. سلامتی پوست خیلی مهمه. نباید ریسک کرد.

9. پاسخگو نبودن

وقتی از اینفلوئنسرها سوالی می‌پرسیم، معمولا پاسخگو نیستن و به سوالات ما اهمیتی نمیدن. انگار فقط موقع تبلیغ کردن یاد ما میفتن!این خیلی بده. باید به مخاطباشون احترام بذارن. پاسخگو بودن خیلی مهمه. بی‌توجهی باعث دلسردی میشه. نباید فکر کنن خیلی مهم‌تر از بقیه هستن.

10. تقلید کورکورانه

خیلی از اینفلوئنسرها از هم تقلید می‌کنن و هیچ خلاقیتی ندارن. انگار همه دارن یه کار رو تکرار می‌کنن. این خیلی خسته‌کننده‌ست. باید یه کم نوآوری داشته باشن. تقلید کردن اصلا جالب نیست. خلاقیت خیلی مهمه. باید سعی کنن خودشون باشن.

11. بهره‌گیری از فیلتر و ادیت

اینفلوئنسرها برای زیباتر نشون دادن خودشون، از فیلتر و ادیت استفاده می‌کنن و این باعث میشه که ما تصویری غیرواقعی از اونا داشته باشیم. اونا تو عکس‌ها خیلی متفاوت از چیزی هستن که در واقعیت هستن. نباید گول ظاهرشون رو بخوریم. واقعیت خیلی متفاوت‌تره. فیلترها خیلی تاثیرگذارن. باید به این موضوع آگاه باشیم. زیبایی واقعی خیلی مهم‌تره.

12. تبلیغ محصولات مضر

بعضی از اینفلوئنسرها محصولاتی رو تبلیغ می‌کنن که برای سلامتی مضر هستن، مثل سیگار و نوشیدنی‌های انرژی‌زا. اونا فقط به فکر پول هستن و به سلامتی مردم اهمیتی نمیدن. این خیلی غیرمسئولانه‌ست. نباید این کار رو بکنن. سلامتی خیلی مهمه. نباید به خاطر پول، سلامتی مردم رو به خطر بندازن. این کار خیلی زشته.

13. برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی‌های دروغین

خیلی از اینفلوئنسرها مسابقات و قرعه‌کشی‌های دروغین برگزار می‌کنن تا فالوورهای خودشون رو افزایش بدن. اونا هیچ وقت جایزه‌ای رو به کسی نمیدن. این یه جور کلاهبرداریه. نباید گول این مسابقه‌ها رو بخوریم. این فقط یه ترفنده. بهتره وقتمون رو برای چیزهای مفیدتر صرف کنیم. نباید الکی امیدوار باشیم.

14. ترویج مصرف‌گرایی

اینفلوئنسرها با تبلیغ محصولات مختلف، مصرف‌گرایی رو ترویج می‌کنن و باعث میشن که ما بیشتر از نیازمون خرید کنیم. اونا ما رو تشویق می‌کنن که همیشه دنبال جدیدترین چیزها باشیم. باید حواسمون باشه که اسیر این دام نشیم. مصرف‌گرایی یه مشکل بزرگه. باید به فکر محیط زیست هم باشیم. خرید کردن باید هدفمند باشه. نباید الکی پولمون رو هدر بدیم.

15. بهره‌گیری از فالوورهای فیک

بعضی از اینفلوئنسرها برای اینکه محبوب‌تر به نظر برسن، از فالوورهای فیک استفاده می‌کنن. این کار خیلی فریبنده‌ست. نباید به تعداد فالوورها اعتماد کنیم. مهم کیفیت فالوورهاست. داشتن فالوورهای واقعی خیلی ارزشمندتره. فالوورهای فیک هیچ ارزشی ندارن. این یه جور تقلب محسوب میشه.

16. کمبود اطلاعات

خیلی از اینفلوئنسرها اطلاعات کافی در مورد محصولاتی که تبلیغ می‌کنن ندارن. اونا فقط یه سری جملات کلیشه‌ای رو تکرار می‌کنن. باید اطلاعات بیشتری داشته باشن. قبل از تبلیغ، باید تحقیق کنن. نداشتن اطلاعات کافی خیلی بده. باید مسئولیت‌پذیر باشن. نباید اطلاعات غلط بدن.

17. بی‌توجهی به نظرات منفی

وقتی نظرات منفی در مورد محصولاتشون دریافت می‌کنن، اونا رو حذف می‌کنن یا نادیده می‌گیرن. این خیلی بده. باید به نظرات همه احترام بذارن. نظرات منفی هم می‌تونه سازنده باشه. حذف کردن نظرات نشون میده که تحمل انتقاد ندارن. باید انتقادپذیر باشن. این کار باعث میشه اعتماد مخاطب کم بشه.

18. پوشش نامناسب

بعضی از اینفلوئنسرها برای جذب فالوور، از پوشش نامناسب استفاده می‌کنن. این کار اصلا جالب نیست. باید به ارزش‌های جامعه احترام بذارن. پوشش مناسب خیلی مهمه. نباید برای جذب فالوور دست به هر کاری بزنن. این کار باعث ترویج بی‌بندوباری میشه. باید الگوی خوبی برای بقیه باشن.

19. ترویج رفتارهای پرخطر

بعضی از اینفلوئنسرها رفتارهای پرخطر رو ترویج می‌کنن، مثل رانندگی خطرناک یا مصرف مواد مخدر. این کار خیلی خطرناکه. نباید این کار رو بکنن. سلامتی و امنیت خیلی مهمه. باید مسئولیت‌پذیر باشن. نباید زندگی دیگران رو به خطر بندازن. این کار جرم محسوب میشه.

20. عدم شفافیت در تبلیغات

خیلی از اینفلوئنسرها به طور واضح اعلام نمی‌کنن که این پست تبلیغاتی هست. این کار فریبنده‌ست. باید شفاف باشن. مخاطب حق داره بدونه که این پست تبلیغاتیه. پنهان کردن تبلیغات کار درستی نیست. شفافیت خیلی مهمه. این کار باعث جلب اعتماد میشه.

21. سوء بهره‌گیری از کودکان

متاسفانه بعضی از اینفلوئنسرها از کودکان خودشون برای تولید محتوا استفاده می‌کنن و از این طریق کسب درآمد می‌کنن. این کار سوء بهره‌گیری از کودکان محسوب میشه. باید از کودکان محافظت بشه. کودکان حق دارن که کودکی کنن. نباید از اونها برای کسب درآمد استفاده بشه. این کار غیرقانونیه. باید با این افراد برخورد بشه.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا